#Zaitithekpopersftfoodhunter



    Asalamualaikum kesayangan semua, hehe Alhamdulilah untuk 6 april 2017 harini another 7 months to go before batch 00 sitting SPM. Baiklah, tajuk yang akan dibicarakan sebentar lagi agak unik hehe tahu sebab apa unik? sebab I akan story pasal zaiti.lol. Asik tengok aku update blog mungkin menyebabkan dia nak aku cerita pasal dia hahaa. entahla kami x rapat sangat time sekolah rendah, tapi since tahun lepas baru kiteowng close. Sangat laa tak boleh duduk dengan dia ni, nak gelak je manjang ntah pape hahaa, first thing yang dia minat is:- 

                                                       

Ya MAKAN! dia tak kisah tak dapat bergambar as long as dia dapat makanan, FOOD HUNTER dia nih hehehe. Tapi kira okeylaa dia tak membazir hehe mcm semalam pergi gold coast, tekak buad hal xboley telan kari ayan, apa lagi zaiti yang tolong habeskan hahaaha. 

Also, Kpop memang tak boleh lari dalam kalangan kawan kawan aku hahaha. sorry FYI aku bukan kpopers , taklayan langsung group2 kpop nih tapi kalau cerita korea yang best mungkin okey lagi hehe, dyeowng cerita pasal group2 nih semua aku senyap jehh haha takda pengetahuan kan hermm, group kpop yang dia minat is:- 

BIGBANG! bang bang bang hahaha anyone yang geng dengan zaiti minat bigbang? haihh dha tktau nak describe ape lagi pasal dk zaiti nihaa, cuma aku harap yang tullisan blog aku harini dapat dijadikan kenangan untuk hari esok lusa dan seterusnya. korang pun mesti ada kawan yang boleh masuk air sesama kan? haha mybe u gais can share who is your bff and why he/she leave a sweet memories to you? xoxo.. 

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

BIORE UV PERFECT PROTECT MILK [REVIEW]

Julie's biscuits Shopping!

GOOD VIRTUES CO . HELPFUL AND DELIGHTFUL (ANTI-DANDRUFF CARE CONDITIONER) REVIEW